Rooschje.reismee.nl

fraser island!

Gisteren zijn ik en corey en arjan naar fraser island geweest! Dit is een van de grootste zandeilanden ter wereld. Met een enorme 4-w-drive bus (echt bus ja) zijn we met de ferry over gestoken. Met die bus rij je dus alleen maar door zand zand en nog eens zand. We zaten helema achterin en daar was het quite bumpy. Vanwege al die heuvels en hobbels en kuilen. It qas amazing to see! Smalle zandpaadjes, door verschillende soorten flora en fauna! Van een gewoon bos naar een tropisch regenwoud waar ik aan een liaan heb gehangen! Daarna lang langs de kust gereden. En het is druk daar met veel 4-w-drives. En je mag gewoon 80 km/u op het strand rijden, echt raar! Toem kwamen we aan bij kleine vliegtuigjes en we besloten een vlucht te maken. Was ook bijzonder! En lake mckenzie, staat in de top 10 van plaatsem om te zwemmen. 3x raden wat we gedaan hebben daar, schwimming! Zulk helder water dat je 15 meter diep kan kijken en het bij wijze van spreken gewoon kan drinken! Echt onvergetelijke ervaring. Ook eli creek is amazing! Dat water ks net zo helder als lake mckenzie. En ja je moet het gewoon gezien hebben (zie facebook). Savonds gezellig met een aantal wat pintjes gedronken en gechilled. Straks ga ik surfen en dan morgen gaan we naaar de training farm, springbrookfarm! Slaap lekker iedereen want t is daar denk als ik dat schrijf kwart voor 4 sochtends! Xx

mama

En gelukkig geen heimwee meer !

Demi

Klinkt allemaal super Eef! Ben best een beetje jaloers en al je foto's ook, WAUW! Geniet er maar van schat! XXX

July

Wauw leuk al je verhaaltjes!;) Nog heel veel plezier, maar dat gaat vast wel lukken! XX

herman v

!!! goed zo !!! super gaaf !!!

groetjes
Herman

Astrid

Leuk om te lezen dat het goed gaat.
wow echt mooie omgeving hoor was ik maar stiekem mee gegeaan hahaha

Esther

Zo dat klinkt even een stuk beter, de oude Evelien komt terug! Zo fijn om je belevenissen te lezen.
Ga zo door!!