Rooschje.reismee.nl

jammer

Ik zal waarschijnlijk veel eerder terug komen dan verwacht. Na minder dan een maand hou ik het voor gezien. Voor mezelf heb ik heel erg gefaald. Maar deze stap, dit avontuur, was te groot en te snel voor mij. Ik ging hier naar toe om over mezelf te leren en de wereld te zien. Over mezelf geleerd heb ik, namelijk vooral wat mn diepste angsten zijn die mij blokkeren. Ook dat ik juist wel makkelijke nieuwr contacten leg ( ik dacht altijd van niet). En nog meer geleerd natuurlijk (zia andere blog) De boerderij waar ik nu zit is goed. Een goede baas waar ik blij mee mag zijn. Maar het 2x per dag koeien melken is ronduit saai en ik ben de dagen aan et aftellen. Doorzetten zegt iedereen dan, geef het tijd, maar dat kan ik niet. Ik kan dat gevecht ff niet aan gaan, aangezien ik dr keuze heb om ook weg te gaan. Voor mijn gevoel heb ik de afgelopen jaren genoeg gevochten. En misschien klinkt t allemaal wel heel zwak en opgeverig maar ik kan t op dit moment niet. Het is jammer want had graag meer van australie gezien. Nu zit ik meer op een soort nederlandse boerderij met nederlands weer etc. Ik hoop dat ik met net zo veel liefde weer thuis word ontvangen als dat ik deze korte periode overzees gesteund werd. Ik heb trouwens zeker geen spijt dat ik gegaan ben. De dingen die ik gedaan heb waren echt leuk, en ik heb oprecht veel geleerd. Jammer dat ik t alleen niet kan volhouden, dat die kracht er niet is nu. En ook al zijn het maar een ruime 3 weken, de dagen duren hier zo lang (goed bedoelt) dat het lijkt alsof ik hier al 2 maanden ben

Reacties

Reacties

ons paps

Ik vind dat je daar moet blijven. Dit afmaken. Accepteer dat het even niet fijn is en ga door. Zoek desnoods een andere boerderij, praat met de organisatie en sta open. Sluit dit niet zo af.

Toen ik 25 jaar geleden in de USA zat was het ook niet altijd even leuk. Dat hoort erbij, hoort bij het leven dat je daarmee weet te dealen.

Waarom denk je dat terugkomen beter is? Wat ga je hier in NL doen dan?

william

beste evelien
stond al vol bewondering te kijken dat je die kant op ging ,petje af .die keuze die je maakte was in mijn ogen zeer moedig ,soms kan het ook tegen zitten en niet gaan zo als het in sommige ogen moet zijn ,maar jij bent degene die die keuze moet maken . ook achter deze keuze sta ik weer vol bewondering te kijken .je heb het ieder geval geprobeerd en we zullen je wederom net als bij je vertrek weer met open armen ontvangen .

oma Hanke

Jammer, jammer, jammer.
Niet doen, Evelien.Kijk eens naar wat je geschreven hebt:
ik wil veel zien van Australië. En dat kan niet in Ossen-
drecht! Blijf daar in dat veelbelovende land. Kom tijdens het rustgevende koeiemelken tot nieuwe ideeën, wat ga je onderzoeken? Wie ga je ontmoeten?

Astrid

Ik sluit me helemaal bij William aan.
Ik heb ook veel bewondering voor je.
Alleen jij weet wat je gevoel is wat je moet doen.
die keuze kan alleen jij maken.
en ja we ontvangen je met open armen als je terug kom.
xxx

mama

HET IS HELEMAAL OK EVELIEN

Miriam

Je bent een dapper mens met veel lef.
Het is dapper om je eigen angst in ogen te durven kijken.
Je angst onderkennen en vervolgens ook nog onderkennen getuigt van veel lef.

Enne liefde die je kreeg verdwijnt niet hoor, die is er gewoon ook als je hier bent.

Miriam met correctie

Je bent een dapper mens met veel lef.
Het is dapper om je eigen angst in ogen te durven kijken.
Je angst onderkennen en vervolgens ook nog uitspreken getuigt van veel lef.

Enne liefde die je kreeg verdwijnt niet hoor, die is er gewoon ook als je hier bent.

herman vincent

hey! Is er geen lokale koekebakker, waar je kan werken? Of een strandbar in het tropische gedeelte?
Je kan nog een keer een munt op gooien, stay or go.
Maar als je besluit vast staat, dan moet je dat ook gewoon volgen. Het is wel echt een dilemma, op zich al een mooie levensles. Ik herken het wel bij mezelf: ff een radicaal besluit nemen, da lucht op en daarna komt er vanzelf wel weer iets nieuws op je pad. Sommige mensen snappen dat nooit van mij, maar dat interesseert me geen biet. Whatever you do, kijk nooit terug, alleen vooruit!

groetjes
Herman

Christine

Okee, bij mensen aansluiten kan je dus goed. Het schijnt dat heel Australie vol zit met jonge mensen, die samen optrekken. Is er een mogelijkheid om met een groep op te trekken? Kan de organisatie iets voor je doen?

En anders is een studentenvereniging in Nederland iets voor jou. Liefs, Christine

Demi

Eef! Jij bent altijd zo ontzettend vrolijk en enthousiast dat ik weet dat jij dit aankunt. Ik vond het super knap dat je bent gegaan en heb ook nog steeds ontzettend veel bewondering voor jou! Zelf had ik het nooit gedaan maar jij als avontuurlijk persoon doet dat gewoon! Als ik jou was zou ik het nog een kans geven, positief bekijken en dan pas je keuze maken. Hebben ze geen kebab afhaal cafetaria's daar in Australië, in plaats van al die koeien? ;P Maar als je beslist om naar huis te gaan is het ook niet erg en kan je als je weer in Nederland bent ook twee uurtjes in de trein zitten richting Maastricht! Je bent helemaal welkom hoor! Maar dan wel met je afgeschoren haar, een blonde pruik en een Australische vlam he! hahaha. Volg je hart lieverd!XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!