Rooschje.reismee.nl

afscheid

Tja, dit was het dan. Dit wordt mijn afscheidsverhaaltje.

Nu ik onderhand weer ween week thuis ben, denk ik nog steeds dat dit de juiste beslissing was. Ik heb in ieder geval nog geen spijt van mn terug komst. Ik besef ook dat ik daad werkelijk veel geleerd heb over mezelf, en misschien toch wel gevonden heb wat ik wilde. Ondertussen ben ik hard op zoek naar een baan want australie was zeker niet goedkoop. Dus als iemand tips heeft, ik hoor het graag. (ik wil niet in het weekend, of in ieder geval niet op zondag werken). Ook wil ilk jullie allemaal bedanken voor jullie steun en reactie. Ik werd er altijd blij van om al die reacties te lezen, en was haast teleurgesteld als er een x geen reactie waren ;).

Ook heb ik hier een link naar mn foto's, het zijn er wel bijna 1000 dus kijk maar wat je er mee doet.

https://plus.google.com/106350817019216096635/posts/5dw3xUBZ3uK

Tot ziens allemaaal! xx

Reacties

Reacties

Janny

Hoi Evelien,
Leuk om je "afscheidsverhaal" te lezen. Zoals ook al je andere verhalen. We gaan de foto's zeker en vast allemaal bewonderen.
Heel veel succes met het vinden van een baan. En niet op zondag hè, want dan ben je elders heel hard nodig.
Ed en Janny

Christine

Nou, gezellig, dat je er weer bent. Geniet van je eigen leventje.

Esther

Fijn te horen Evelien dat je weer veilig thuis bent. Je hebt gevonden wat je zocht en een hoop mooie ervaringen opgedaan. Persoonlijk vond ik het heel leuk om jou te volgen en je verhalen te lezen, heel openhartig!
veel succes met het oppakken van het leven hier en hoop dat je snel een baan vindt! veel succes en veel liefs,

Esther xx

Astrid

Ik heb van al je verhalen genoten.
Je heb ondertussen een baan gevonden fijn hoor.
Succes met alles wat je nog gaat doen xxx
ps: Ik wilde nog ff van je mooie foto's genieten maar het luk niet met de link.
Beetje druk gehad de laatste dagen dus niet eerder tijd om te kijken.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!