Rooschje.reismee.nl

titelloos

Dit was dus precies waar ik bang voor was. Veel mensen die zeggen dat ik in australie moet blijven en moet volhouden Nee dat doe ik niet. Ik heb besloten om eerder terug te komen Dat is mijn besluit en mijn leven Natuurlijk vind ik het ook jammer. En de mensnen die zeggen dat ik moet blijven doen dat waarshijnlijk omdat ze anders denken dat ik spijt krijg en met goeie bedoelingen en dat dit een mooie kans is. Maar ik heb er goed over na gedacht. En dan krijg ik maar spijt. Hier ben ik zeker niet gelukkig en mijn besluit staat vast Zelf had ik het liever ook anders gezien maar voor nu denk ik dat dit de juiste beslissing is. Ik ben gewoon nog niet klaar om dit avontuur aan te gaan. Ik mag trots op mezelf zijn dat ik uberhaubt gegaan ben want het was me toch spannend. En er zullen meer momenten in mn leven komen als ik er wel klaar voor ben om te gaan. Ik kan mn eigen leven bepalen Sorry iedereen! X

Reacties

Reacties

Janny en Ed

Alle respect voor je besluit Evelien. Als je er goed over nagedacht hebt is het verstandig om je hart te volgen.
Binnenkort weer lekker ballen kangoeroeligan. ;)

herman vincent

Top!! Know yourself - face your fear - follow your heart!
X

Danielle

Anouk

Je bent een topwijf, of je nou blijft of niet, je bent er geweest en das al heel wat!

Esther

Wat een heftige ontwikkelingen in Australie Evelien. Heb alles wel gevolgd op afstand en heb het ook even laten bezinken. Wat je schrijft klopt wel, op dit moment ben je niet klaar voor dit grote avontuur. Je hebt er wel veel geleerd en bent dichter bij jezelf gekomen. En als het moment daar is, kun je altijd nog deze reis maken op een manier die dan bij je past. Heel dapper en moedig om deze beslissing daar en alleen te maken! dikke kus van mij

Miriam

Duidelijke taal.

Christine

Goede reis terug dan. Veel liefs, Christine

william

je hoeft voor ons geen sorry te zeggen .is en blijft jouw eigen beslissing . in 1 woord respect !!!!

Marjolijn roosch

Dit had je niet verwacht, Evelien, dat je zoektocht naar jezelf zo snel en hevig zou zijn en pijn zou doen. Je hebt in deze korte tijd veel over jezelf geleerd, een levensles die impact op je persoon en verdere leven zal hebben ( in positieve zin).Wat je allemaal nog meer had kunnen leren, ervaren zal altijd een vraag blijven. Je hebt een besluit genomen! Tot snel ziens????

Christine

Oma Ad vind het prachtig, dat je terugkomt! Ze is blij.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!