Rooschje.reismee.nl

dingen

Oke, genoeg blogs over gevoelens en emoties en blablabla. Nu over dingen die ik gezien heb in australie die anders zijn dan in nederland of die me opvielen. Zo zijn er in melbourne overdreven veel japanners/chinezen/pinda's. Zoveel dat ik er een beetje gek van word. Maar ach die mensen moeten ook ergens leven toch. Een ander opvallend ding is dat ze hier gewoon naast de highway op de vluchtstrook mogen fietsen, maar je mag alleen fietsen als je een helm op hebt. Alles veilig hier. Overal staan borden over hoe hard je precies kan in welke bocht en weet ik t allemaal. Ook zie je hier pappegaaien in het wild, echt raar. En koalas vandaag voor het eerst in het wild gezien, evenals een walibi. Ook nog nooit zoveel verschillende flora en fauna op zon korte afstand gezien. Zo ben ik vandaag een tour over de great oceab road gaan doen (fotos zie facebook) echt waanzinnig mooim van stranden tot kliffen tot regenwouden van alles. Dit is nu een erg onsamenhangend en onduidelijk verhaal geworden zonder al te veel lees tekens etc. Lekker pech ik ben moe. Normaal sliep ik al 2 uur. Maar dan stond ik ook om 5 uur op.

Reacties

Reacties

Esther

Wat is het toch een mooi land he! Nog lekker even meepakken die natuur! En grappig die veiligheid met helmen op de fiets en overal snelheidsbordjes...maar wel fietsen langs de snelweg...

mama

Komt er nog een eindverslag, dat je weer terug bent in Nederland?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!